středa, července 26, 2006

Jak se ti spalo u vody?

Jak se ti spalo u vody? No, báječně. Už dlouho jsem neměl tu příležitost, ale bylo to fajn.
V pátek jsem už ani v práci dospat nemohl, jen aby se konečně houkalo padla a já to mohl nabrat směr Nechranická přehrada. Přijel jsem jako obvykle poslední, ale zato včas si užít báječnou noc s kámošema u ohně, u vody a v děsný pohodě. Slunce se akorát chystá položit se za Krušnohorskou peřinu, ale voda je příjemně osvěžující. Rychle rozkládám svoje a Demininno bydlení, a druhou rukou už vytahuji studenýho lahváče z termotašky. Teď už mi opravdu neschází nic k tomu, abych si mohl v klidu vychutnávat nádherný pohled na rozsáhlou vodní plochu a malebné okolí.




Leželi jsme v jedné z mnoha zátok těsně u vody. Proudí zde osvěžující vlahý vzduch. Konečně se rozpraskal oheň a vedou se pořádný chlapský řeči. Prrrrrrrrd ozvalo se, kdo že to byl? Nezáleží na tom, vždyť to nikomu nevadí a za chvíli to tu je, jako u Werdenu. Lítá to ze všech stran, občas je to přeťato jemným pšouknutím otevíraného lahváče.
Kdo si dá buřta? Já teda minimálně tři. Už ani nepamatuju, kdy jsem si takhle volně v přírodě opejkal. Jsem z toho opravdu nadšený a za všechno dík Zelíkovi, kterej tuhle akcičku svolal. Jen tak dál a houšť.






0 Comments:

Okomentovat

<< Home